حوادث

انتقاد دوباره پلیس از خودروسازان؛ با قیمت خودروی خارجی، خودروی غیراستاندارد به مردم می‌دهند

رئیس پلیس راهور ناجا با انتقاد مجدد از کیفیت خودروهای تولید داخل گفت: توصیه من این است که به جای پیش بینی و تحریف افکار عمومی سعی در ارتقای کیفیت خودروها داشته باشید تا آنها را بهبود نبخشید. قیمت خودروهای خارجی از مردم بخرید اما خودروهای نامعتبر و غیر استاندارد را به مردم بدهید. خودروی ما باید به گونه ای باشد که اگر راننده تصادف کرد و خدای نکرده در صورت تصادف، ایمنی او به گونه ای باشد که راننده و سرنشین بیشتر آسیب نبینند.

به گزارش ایران تودی، سردار سید کمال هادیان فر در پایان بازدید از مرکز 197 و ارتباط مستقیم با شهروندان گفت: در ارتباط مستقیم با شهروندان بودیم و در جریان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات آنها قرار گرفتیم.

وی افزود: همزمان روسای پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان به صورت تلفنی و آنلاین با مردم جلساتی را برگزار کردند و از ایمنی و کیفیت خودروهای داخلی تقدیر کردند. عده ای نسبت به رفع جرایم کرونا تردید داشتند، سایر مسائل حل و دستورات لازم داده شد.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بیش از 52 درصد خدمات پلیس در سراسر کشور درگیر ترافیک و رانندگی هستند، گفت: با توسعه سامانه های سطحی این رضایتمندی را افزایش دهید.

هادیانفر در پاسخ به سوالی درباره عفو مضاعف جرایم رانندگی گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، این بخشودگی برای کلیه تخلفات رانندگی ثبت شده قبل از پایان سال 1399 و مشمول جریمه مضاعف است. پایان ژانویه البته فرمانده معظم کل قوا ناظر مجلس برای تمدید مهلت پرداخت این جرایم بودند، اما اکنون مهلت پایان دی ماه امسال است و به رانندگان توصیه می کنم از آن استفاده کنند. فرصت در غیر این صورت باید جریمه را با همان دوبرابر تاخیر پرداخت کنند.

چگونه از بیماری عروق کرونا ویروس قلب پیشگیری کنیم

رئیس پلیس راهور در خصوص رفع جرایم قلبی نیز اظهار داشت: قبلاً در این باره توضیح داده ام. من چند وقت پیش اعلام کردم جرایم عروق کرونا ویروس تحت شرایط خاصی قابل رفع است. ممکن است عده ای از استانداران دستور گرفته باشند اما این دستورات نه از سوی استاندار و نه از سوی استاندار به ما ابلاغ نشده است. یا در مواردی پرستاران و امدادگران، افراد تعیین شده توسط دادگاه، خبرنگاران، بیماران و افراد کشیک، افرادی که محل کار و مأموریت آنها برنامه ریزی شده است، افرادی که آدرس آنها تغییر کرده است و غیره. این جنایات را از بین ببرید.

هادیانفر افزود: این افراد می توانند با مراجعه به شوراهای بررسی ماده 5 و پلیس راهنمایی و رانندگی استان های سراسر کشور برای دریافت مدارک و مراجعه به پلیس +10 مراجعه کنند و البته محدودیت هایی وجود دارد و بس. محدودیت زمانی ندارد و مهلت پایان دی ماه برای جرایم مضاعف است و شامل رفع جرایم عروق کرونا ویروس نمی شود.

وی افزود: این افراد باید مدارک خود را بیاورند و در آنجا ارائه کنند تا پس از بررسی های لازم این جرایم رفع شود.

به مردم به قیمت ماشین خارجی یک ماشین غیر استاندارد می دهند

رئیس پلیس راهور همچنین درباره کیفیت خودروهای تولید داخل و واکنش ها به اظهارات آنها مبنی بر باز نکردن ایربگ ها صحبت کرد. و ماشین های غیر استاندارد خودروی ما باید به گونه ای باشد که اگر راننده تصادف کرد و خدای ناکرده اگر تصادفی رخ داد ایمنی او به گونه ای باشد که راننده و سرنشین بیشتر آسیب نبینند. عدم منفجر شدن در اثر برخورد یا بیرون آوردن صندوق عقب خودرو از شکم راننده پس از تصادف. آنها باید اصلاح شوند.

هادیانفر تصادف بهبهان به دادگاه گزارش شد یا خیر؟ وی گفت: سهم دستگاه ها مشخص شد و گزارشی از این حادثه تهیه و به مراجع قضایی ارائه شد.

رئیس پلیس راهور 120 همچنین در خصوص توقف فعالیت سامانه راهور 120 و برخی از خدمات آن گفت: بابت این موضوع از مردم عذرخواهی می کنم، تغییراتی را برای ارتقای امنیت و افزایش ظرفیت این سایت انجام دادیم که باعث اختلال در کار شده است. خدمات. برخی خدمات.” این مشکل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/