اقتصادی

امکان درخواست خرید مرغ منجمد و گرم در سامانه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کمال ربانی زاده گفت که این سیستم در یک مصاحبه تلویزیونی وجود دارد ستکاوا نظارت و پایش کالاها از تولید تا مصرف را به عهده دارد، گفت: طرح آزمایشی این سامانه از اردیبهشت ماه در استان های زنجان، یزد، اصفهان و امروز در استان تهران آغاز شده است.

رئیس ستاد رصد کشاورزی تصریح کرد: امروز تقریباً یک هزار و 764 فروشگاه زنجیره ای و انبار پروتئین در استان تهران تایید و در سامانه ثبت شده است. ستکاوا از کسانی که می توانند برای خرید مرغ منجمد و گرم از طریق این سامانه اقدام کنند ثبت نام شده اند.

وی ادامه داد: یکی از مزیت های این سامانه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این است که در کمترین زمان ممکن به منابع مصرفی می رسد.

ربانی زاده گفت: با راه اندازی این سامانه واسطه های غیرضروری حذف و از عرضه خارج از شبکه جلوگیری می شود.

محمد قربانی معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز از ضرورت ایجاد سامانه تامین و توزیع کالاهای اساسی خبر داد.ستکاوا) خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی در سیستم تولید و توزیع محصولات کشاورزی (از مزرعه تا سفره) نگرانی تولیدکننده از عدم دریافت قیمت واقعی محصول تولیدی و همچنین گلایه مصرف کننده از گرانی محصول است. محصول. قیمت محصولی که خریده

اضافه شد: سیستم تامین و توزیع کالاهای اساسیستکاوا) با طرح هوشمندسازی محصولات کشاورزی و زنجیره تامین مواد غذایی مطابقت دارد.

قربانی تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه اطلاعات فیزیکی و مالی محصول، سازنده محصول، نحوه تغییر قیمت محصول در فرآیند توزیع و سهم تمامی فعالان و حاشیه بازاریابی مشخص می شود. کاهش خواهد یافت و در عین حال منافع تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و تمامی بازیگران زنجیره با این هوشمندی محفوظ خواهد بود.