استان ها

اعلام آمادگی شرکت عمران برای میزبانی از گردشگران نوروزی ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری کیشی، اولین جلسه ستاد نوروزی این شرکت با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، اعضای هیئت مدیره، معاونین و روسای و مدیران کمیته های مختلف زیرمجموعه مرکز برگزار شد. راهکارهایی در سالن اجتماعات شرکت ارائه شد خدمات بهینه ارائه شده به مسافران نوروزی با رعایت ضوابط بهداشتی و اطمینان از زیرساخت های لازم و نیاز بخش های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

عبدالنبی شرفی، رئیس و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات که رئیس کمیته اصلی مسکن و خدمات رفاهی نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش است، از آمادگی پذیرایی از گردشگران در نوروز 1401 خبر داد. : پیش بینی وضعیت کنونی مبارزه با بیماری عروق ویروس کرونا قلب ادامه دارد، هموطنان زیادی در نوروز امسال به جزیره کیش سفر خواهند کرد.

وی افزود: توسعه فضای سبز، شادابی و نشاط فضای شهری، رنگ آمیزی جداول و دیوارهای شهر، ارتقای کمی و کیفی خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی و آماده سازی چادرهای اقامتی برای گردشگران. در ماه های آینده اجرایی خواهد شد.

عبدالنبی شرفی با بیان اینکه از تمام ظرفیت های موجود برای اسکان مناسب مسافران نوروزی استفاده می شود، گفت: انسجام بین اداره کل و تعامل همدلانه کمیته های مختلف و برنامه ریزی و انضباط کاری مناسب باعث می شود مسافران کیش از شهری مطلوب برخوردار شوند. خدمات در این نوروز «لذت ببرید.

ارائه برنامه های نوروزی به نمایندگان و ادارات مختلف، تهیه نیازها و تامین اعتبارات لازم، آماده سازی کمپ ها و زیرساخت های لازم از جمله سرویس های بهداشتی و خواربار فروشی در این مناطق و قیمت گذاری خدمات در این مجتمع های اقامتی همچنین در این نشست مواردی از قبیل حل و فصل بارندگی‌های شدید و مدیریت بحران، تهیه بسته‌های فرهنگی حاوی اقامه نماز و نمازهای یومیه، مستندسازی فعالیت‌های کمیته‌های مختلف و ارائه اطلاعات گسترده در سطح ملی و محلی.

لازم به ذکر است در این جلسه روسا و اعضای زیرکمیته های مختلف ستاد نوروزی جامعه عمران، آب و خدمات تصمیمات خود را دریافت کردند.

46