بین الملل

اسلامی: هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست

به گزارش ایران تودی، محمد اسلامی نوشت: در آستانه سالگرد شهادت شهیدان مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی در مراسم تجلیل از این دو شهید گرانقدر در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حضور یافتم. .

در دی ماه تعدادی از دانشمندان هسته ای ما از جمله شهیدان دکتر مسعود علی محمدی، مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی به شهادت رسیدند.

این شهدا با توجه به نوع شهادتی که در توسعه علم و فناوری کشور به وقوع پیوست، اجر مضاعف دارند و در پیشگاه امام از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

باید به این نکته توجه ویژه داشت که هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست; شهادتی است بر رشد علم و روح به دست دشمنان عشق و خدا.

دیروز در دیدار کوتاهی با خانواده شهید قشقایی با عزیزانمان درباره شادی خانواده شهدا و ایثارگران گفت وگو کردیم که البته داشتن چنین فرزندانی لطف الهی است و مانند خانواده شهدا دارای داشته های ارزشمندی است.

شهادت شهدای ما الهی بود و همه در این راه الهی نیستند.

دشمنان ما افرادی را انتخاب کرده اند که در خط مقدم سبد آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دارند و اظهارات آنها به قوی تر و با انگیزه تر شدن سازمان کمک کرده است.

از خداوند متعال برای شهدایی که بدون هیچ چشم داشتی راه عزت و سربلندی ملت ایران را پیمودند و در پایان مأموریت با آسودگی خاطر در آغوش حضرت حق ساکن شدند، رهنمون راستین آرزومندم.

311311