عمومی

استقلال برابر تیم خاص لیگ/ تراکتور با نفت جان دوباره می‌گیرد؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دومین روز از هفته نهم لیگ برتر در حالی ادامه خواهد داشت که «استقلال» باید در اصفهان به مصاف «ذوب آهنی» برود که در دیدارهای قبلی خود شکست نخورده است و این کارش را پیچیده می کند. شاگردان ساپینتو

آیا “استاغلال” می تواند اولین باخت خود را متحمل شود؟

آبی‌های تهرانی با 15 امتیاز پیش‌تر از دیدارهای این هفته، حالا با اطلاع از نتایج این دو تیم در دیدار روز پنج‌شنبه به‌دنبال سه امتیاز هستند و رقابت تنگاتنگی با گل گهر و پرسپولیس دارند.

تنها نقطه ضعف استقلال غیبت ساپینتو است که به دلیل برخورد انضباطی مجبور شد بازی تیمش را از جایگاه ویژه تماشا کند. در غیاب او قطعا “آبی ها” با مشکل مواجه خواهند شد چرا که حضور ساپینتو در کناره ها انگیزه خاصی به بازیکنان می دهد.

«استقلال» در زمین تیمی به میدان می رود که در هشت بازی اخیر تنها یک برد کسب کرده اما هیچ باختی در کارنامه خود ندارد. ذوب آهن در این فصل بیشترین تساوی را در رقابت ها داشته است و شکست ناپذیری او در هفته های اخیر نشان می دهد که ساختار دفاعی قدرتمندی دارد.

استقلال مقابل تیم ویژه لیگ احیا شد/ تراکتورسازی نفت؟

تراکتور و سه امتیاز مهم

سرخ پوشان تبریزی که در هفته های اخیر دچار نوسان بوده، این بار در ورزشگاه خانگی خود پذیرای تیمی هستند که وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و در هفته های اخیر شکست سنگینی را متحمل شده است.

شاگردان بردیف که اولین شکست فصل خود را مقابل پرسپولیس تجربه کردند، در هفته هشتم با شکست مواجه شدند تا به روند نوسان خود در این فصل ادامه دهند. با این حال آنها می دانند که چاره ای جز شکست نفت مسجد سلیمان برای عقب ماندن ندارند.

3 امتیاز این بازی برای “تراکتور” 11 امتیازی بسیار مهم است و اگر نتوانند به این مهم برسند فاصله با تیم های پیشرو بیشتر می شود.

استقلال مقابل تیم ویژه لیگ احیا شد/ تراکتورسازی نفت؟

برنامه بازی های باقی مانده از هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 22 اکتبر

* هوادار تهران – ملوان انزلی – ساعت: 16:00
داوران: حسین زیاری – علیرضا ایلدروم – یوسف مقروری – محمدعلی صلاحی – سرپرست: حسن کامرانی فر

* تراکتور تبریز – نفت مسجد سلیمان – ساعت: 16:30
داوران: محمدحسین ترابیان – امیر محمد داودزاده – عسکر محمدی – فرهاد امینی – کنترل: رضا سخنان

* کارخانه ذوب آهن اصفهان – استقلال – ساعت: 16:30
داوران: پیام حیدری – حسن ظهیری – محمدجواد مداح – روح الله شریفی – کنترل: خداداد افشاریان

* آلومینیوم اراک – کرمان میس – ساعت 17:00
داوران: احمد محمدی – مهدی علیگادر – محمد عطایی – هادی علی نیافر – کنترل: اکبر بخشی زاده