استان ها

استارت سه شنبه‌های بدون تخلف در جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری آنلاین کیشی ، سعید پورعلی در همایش فرهنگ دوستان و رانندگان نمونه های ترافیکی اظهار داشت: مسئولیت زندگی اجتماعی یک اصل است و همه افراد مسئول حفظ و مراقبت از محیط زیست هستند. زنده.”

وی یادآور شد که برای اجرای این قانون و اخلاق مهم ، باید در جامعه مسئولیت پذیر عمل کرد: بازدیدکنندگان کوچک متعلق به دسته فرهنگ حمل و نقل توانستند این را به خوبی نشان دهند ، بنابراین در حال حاضر فرهنگ رانندگی جزیره به عنوان یک گردشگر شناخته می شود. جاذبه

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: به منظور ترویج این فرهنگ ، سازمان منطقه آزاد حمایت آموزشی و تجهیز جاده ها به جدیدترین فناوری های مدیریت ترافیک را در دستور کار قرار داده است.

جانشین فرمانده ویژه جزیره کیش نیز در این مراسم گفت: پلیس هوشمند رکن اصلی امنیت پایدار است که در دو قسمت شامل نیروی انتظامی آموزش دیده و متخصص با تجهیزات پیشرفته اجرا می شود.

سرهنگ فرج نظری اظهار داشت: ستاد فرماندهی انتظامی از دانش کافی برای اجرای پلیس هوشمند در جزیره برخوردار است. افسران این ستاد تقاضا را حفظ می کنند و ادامه آن مستلزم خرید و ارتقاء تجهیزات مختلف است.

رئیس پلیس راهور کیش نیز در این مراسم هدف از برگزاری این همایش را افزایش مشارکت مردم در کاهش تخلفات رانندگی عنوان کرد و گفت: فرهنگ نهادینه شده رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این جزیره یکی از جاذبه های گردشگری کیش است. رانندگانی که در سال گذشته مرتکب تخلف رانندگی نشده اند ، و همچنین 10 مربی از آموزشگاه رانندگی کیش که بالاترین نمرات را در ارتقای فرهنگ ترافیک یا افراد در زمینه فرهنگ کسب کرده اند. باید نمونه حمل و نقل در فرهنگسرای یاران و رانندگان باشند. کنفرانس.

در ادامه این همایش ، سرگرد مهدی توانگر روز سه شنبه بدون هیچ تخلفی به کیشی اطلاع داد و گفت که به منظور افزایش تعداد تخلفات رانندگی و کاهش تصادفات ، برنامه ای با عنوان سه شنبه بدون تخلف در کیش اجرا می شود.

لازم به ذکر است در این مراسم از 10 راننده ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش که در سال گذشته مرتکب تخلف نشده بودند به همراه مربیان آموزشگاه رانندگی کیش به مناسبت هفته ناجا از سوی پلیس راهور تجلیل شد.

46