بین الملل

استادان در خط مقدم جهاد تببین و روشنگری هستند

بهروز ناصری به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، اظهار کرد: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نقش تعیین کننده ای در پیشرفت کشور دارند. از طریق جهاد». هر سال و نقش اساتید در جهاد تعیین کننده است.


بیشتر بخوانید:

علما فرماندهان جنگ جهاد نرم هستند


وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه با جهاد علمی و تفکر انقلابی نقش مهم و حیاتی در توسعه کشور و مناطق دارند، افزود: گروه های دانشگاهی در سراسر کشور نسبت به سایر مراکز آموزش عالی نقش پررنگ تری دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسلام گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، اساتید دانشگاه فرماندهی. جنگ نرم ایشان در خط مقدم جهاد بودند و امروز می بینیم که تبیین و روشنگری وجود دارد.

وی تصریح کرد: بدون مشارکت و مشارکت دانشگاه که کار لازم را روی اساتید انجام نداده است و در استان ایلام نیز با عنایت ویژه نماینده ولی فقیه استاندار ایلام شرایط برای ورود اساتید دانشگاه و ایجاد نقشه های بیشتر فراهم شده است.

رئیس گروه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تبیین و نشر آثار ارزشمند استاد مطهری در کنار آرمان های امام و مقام معظم رهبری به عنوان یکی از معماران انقلاب اسلامی از اولویت های همیشگی است. دانشگاه آزاد اسلامی و امروز با رهبری انقلابی و جهادی دکتر طهرانچی و دیگر مسئولین دانشگاه این مهم بیش از پیش در حال انجام است.

انتهای پیام/4078/4062/