استان ها

استادان انقلابی پرچمدار جهاد تبیین باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، محمدرضا مردانی در هشتمین نشست سراسری مسئولان مرکز گفت: اساتید را بسیج کنید دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت «جهاد تبیان» در دانشگاه آزاد اسلامی مشهدی گفت: و پیشکسوتان جهاد تبیان.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی ترین شرایط پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، خودباوری مردم و نخبگان است، ادامه داد: یکی از پیش شرط های ایجاد و حفظ این حس اعتماد به نفس و «ما» است. روح. می تواند «جهاد.

رئیس سازمان بسیج معلم گفت: محوریت مقام معظم رهبری بر جهاد تابعین است به ویژه در گفت و گو با فرماندهان نیروی هوایی ارتش که اعلام کرده اند جهاد تابعین وظیفه محکم و فوری دارد.

مردانی جهاد تبیین را یکی از اصول شکل گیری و تداوم نهضت پویا و اصیل شیعی دانست و گفت: اگر حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد پرچم تبیین و روشنگری را در کربلا برافراشتند. حادثه، شاید و بسته می ماند.

وی با بیان اینکه بحث جهاد، تبیین، تمهیدات، جوانب و حوزه ها موضوعی مفصل بود تا مشارکت اساتید در جهاد تقویت شود، بیان کرد: برای اجرای این مهم تبیین اهداف میان مدت و بلندمدت دشمن. جنگ روایات بسیار مهم است. دشمن برای اعمال نفوذ سیاسی در ایران، تضعیف روحیه مردم و نخبگان نسبت به غرب، تضعیف روحیه کار و نوآوری، تخریب اقتصاد کشور و نابودی ایران تلاش گسترده ای می کند. رقیب تمدن

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: اساتید دانشگاه می توانند نقش مثبت اساتید انقلابی را در تحولات علمی، سیاسی و اجتماعی تاریخ انقلاب اسلامی به همگان تبیین و به نمایش بگذارند.

پیشرفت منحصر به فرد ایران در توسعه عدالت نیاز به توضیح دارد

مردانی تصریح کرد: مشارکت در نهضت علمی و پژوهشی با رویکرد تحول اقتصادی و اجتماعی در تحقق مظهر گام دوم انقلاب اسلامی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، بررسی نقش ابزارها و فناوری های نوین در جبهه های نبرد شناختی و تبیین ترفندهای رسانه ای جدید جاسوسان غربی در جهت دهی به افکار عمومی و کاهش محبوبیت جمهوری اسلامی و تبیین دستاوردهای گفتمان «نگر به درون و اقتدار» گام دیگری نسبت به گفتمان «نگاه به بیرون و سازش» است. که استادان انقلابی می توانند در آن نقش داشته باشند.

وی همچنین با تشریح پیشرفت‌های بی‌نظیر ایران در توسعه عدالت، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و بیان پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های علمی و نظامی و تشریح و تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود کشور برای کمک به دولت در ارتقای استانداردها و استانداردها گفت: بعد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور زمینه های دیگری برای حضور و فعالیت اساتید در عرصه جهاد است.

رئیس سازمان بسیج معلم با بیان اینکه امروز دشمنان میهن اسلامی از سر بیچارگی شدید و همچنین به دلیل بازی در فیلمی که ضعیف ترین فیلم جشنواره بود، از سلاح های کثیف علیه مبانی عقیدتی جمهوری اسلامی استفاده می کنند، گفت: به ترتیب. از بیننده سکولار و سکولار همین جشنواره! در حالی که بین انتخاب تماشاگران عادی جشنواره با داوران و مسئولان جشنواره تفاوت فاحشی وجود دارد.

مردانی تاکید کرد: این تفاوت به این دلیل است که تماشاگران عادی فیلم را یک فیلم می دیدند اما نظر مسئولان جشنواره را وسیله ای برای جنگ شناختی و تمدنی می دانستند.

وی تصریح کرد: وظیفه بسیج اساتید شاغل در عرصه جهاد به عنوان یک حرکت با انبوه متخصصان علم، رسانه و هنر و انبوهی از استعداد و تخصص، دقت و اراده بسیار خطیر است. زمینه ساز ورود اربابان انقلابی به سرزمین های مورد نیاز جمهوری اسلامی از جمله جهاد.

انتهای پیام/4078/