استان ها

ازسرگیری فعالیت های نمایشگاهی استان یزد با بهبود شرایط کرونایی

به گزارش خبرگزاری ایران تودی ؛ احمد غافی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در وضعیت اقتصادی و عملکرد این شرکت در استان ایفا می کنند ، گفت: نمایشگاه های استان یزد از سال 1977 در اتاق های مختلف برپا شده و از سال 1997 به ساختمان جدید و اصلی منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه زمین قابل استفاده شرکت نمایشگاه دار در استان 56 هکتار است ، افزود: تاکنون 5700 متر مربع از این مساحت مورد استفاده قرار گرفته است که دارای 4500 متر مربع فضای مفید نمایشگاه است که می تواند 2500 باشد. آی تی.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه ها و تجارت بین المللی استان یزد با اشاره به تغییرات در هیئت مدیره شرکت تاکید کرد: هیئت مدیره جدید متشکل از رهبران قدیمی و شناخته شده صنعت یزد است که همگی معتقدند برند این شرکت باید یک برند معتبر بین المللی باشد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ها می توانند برخی از مسائل گردشگری استان یزد را راهنمایی کنند ، خاطرنشان کرد: با مطالعاتی که انجام داده ایم و از مشاوران متخصص در این زمینه استفاده کرده ایم ، امیدواریم در زمینه خدمات گردشگری ، به ویژه برای گردشگران خارجی.

قافی ادامه داد: طرح جامعی برای نمایشگاه های استان قبلاً تهیه شده بود اما مجدداً مورد بررسی قرار گرفت و اکنون توسط مشاور در حال بررسی است و اقدامات نهایی در حال اجرا است.

وی گفت تحولات جهان در زمینه نمایشگاه ها وارد فازها و عرصه های جدیدی شده است ، ما به دنبال طراحی و اجرای چنین زیرساخت هایی در استان یزد هستیم.

قافی در بخشی دیگر از سخنان خود از راه اندازی شبکه نمایشگاهی مجازی همزمان با نمایشگاه های استان یزد خبر داد و تصریح کرد: به دلیل وجود فضای مجازی ، ما نیاز داریم راه حل های جدیدی ارائه دهیم که در آن استان امکان برقراری ارتباط را فراهم کند. با غرفه داران

وی به خدمات ویژه ارائه شده به شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: در مذاکرات ما با پارک علم و فناوری ، باید از حضور شرکت های دانش بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه های استان اطمینان حاصل شود.

مدیرعامل شرکت بین المللی تجارت و نمایشگاه استان در بخشی دیگر از سخنان خود به شرایط برگزاری نمایشگاه ها در زمان فوران تاج اشاره کرد و گفت: با بهبود شرایط استان و کشور تاج کشور ، فعالیت نمایشگاه ، فولاد ، ماشین آلات و موارد مرتبط تجهیزات در 22 سپتامبر آغاز می شود.

وی افزود: هنگام بحث پیروی از رعایت پروتکل های بهداشتی که در طول نمایشگاه باید رعایت شود ، 27 اقدام اعلام شد که مهمترین آنها عدم وجود عموم مردم و برپایی نمایشگاه های ویژه و دعوت از متخصصان بود.

قافی با اشاره به اینکه خسارت 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی این شرکت در زمان شیوع ویروس کرونا متحمل شد ، افزود: این رقم شامل مسائل مربوط به نگهداری و مزایای کارکنان است که به دلیل نبود نمایشگاه به شرکت تحمیل شده است.

وی در پایان با قدردانی از تعامل خوب بین سازمان سمات و انجمن نمایشگاه های استان ، اعلام کرد که به نمایندگی از شرکت نمایشگاه های استان مجوز نمایشگاه صادر کرده است و تأکید کرد که سازمان سمت این مسئولیت را به شرکت واگذار کرده است و از این نظر تنها مرجع نظارتی

ادامه فعالیتهای نمایشگاهی در استان یزد با بهبود وضعیت عروق کرونر

48