استان ها

آموزش جدیدترین روش‌های تدریس قرآن به معلمان سما

این دانشگاه به منظور بهره مندی از کار و برکات قرآن کریم و توانمندسازی اساتید و اساتید قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه کارگاه آموزشی یک روزه برگزار کرد. (بعد)

این کارگاه با تدریس محمد علیزاده دبیر سما دارالقرآن جهت آموزش جدیدترین روش های آموزش قرآن به معلمان مقطع ابتدایی برگزار شد.

سردار محمد حاتمی دانشگاه آزاد تربت حیدریه وی خطاب به شرکت کنندگان در این کارگاه اینگونه بیان کرد: حفظ، قرائت و تدبر در آیات قرآن کریم تأثیرات و برکات معنوی و مادی بیشماری در زندگی اجتماعی، فردی و فردی همه ما دارد. .

آموزش جدیدترین متدهای آموزش قرآن به اساتید سما

شرح فعالیتهای اصلی انجام شده از ابتدای اکتبر 1400

معاونت آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد تربت حیدریه در این کارگاه مهم ترین فعالیت های انجام شده توسط اساتید از ابتدای مهرماه 1400 می باشد. سما تربت حیدریه برگزاری جشنواره های قرآن برای پایه های اول و دوم ابتدایی، برگزاری کلاس های قرآن در نمازخانه مدرسه برای آشنایی با قرآن کریم، روخوانی و حفظ دانش آموزان در دو مرحله، آموزش روخوانی و آموزش زبان عربی هفته ای یکبار از جمله این موارد است. . برای کلاس های چهارم و پنجم و ششم آموزش تقلید صدای قاریان به پایه های اول و دوم و سوم و تشویق دانش آموزان به حفظ چاقو با لهجه تجویدی و عربی.

سعید احمدی ابریشمی اقدامات انجام شده در حوزه حفظ شامل دو حوزه خاص و عام است که از آن جمله می توان به اختصاص بخشی از درس به حفظ و آموزش فصول با داستان و داستان و شعر و نقاشی کودکان، آواز و گوش دادن به فصل اشاره کرد. برای خواندن برای خوانندگان در کلاس، او برای یک کلاس حفاظتی ویژه که یک کلاس حفاظتی جداگانه و ویژه تشکیل می دهد، داوطلب شد.

انتهای پیام/4103/4062/