بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی واقع در مرکز شهر مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه بازدید کرد. مقدار زیادی هزاران ماشین در روز اربعینمهمانزیبیر با ساخت مرکز، مهمانسرای مهران، دیدار با اساتید و کارکنان و حضور در نقطه صفر مرزی پایانه مرزی مهران، بر بسیج توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. مخصوصا در ایام اربعین.

مهران اربعین آماده میزبانی از زائران/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به زائران

وی همچنین در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران گفت: کربلا در ایام اربعین ماه ایلام و مهران میزبان میلیون ها عاشق و معشوقه به عنوان دروازه ورود به آستان عظمت و پیشانی ایران زمین است. به همین مناسبت دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با تمامی امکانات در خدمت شما زائران اربعین می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفع مشکلات استان ایلام در دستور کار این دانشگاه و با نگاه بلند استاندار پرتلاش ایلام و سایر نهادها و ادارات است. نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ تر خواهد بود.

مهران اربعین آماده میزبانی از زائران/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به زائران

نصری خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه عالی و انقلابی دکتر طهرانچی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین در کنار سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی خدمتگزار مردم خواهد بود، ادامه داد: تاکید دکتر طهرانچی به حضور پررنگ دانشگاه به عنوان یک دانشگاه انقلابی در ایام اربعین توجه ویژه دارد. . برای حل مشکل استان ایلام.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: اربعین به وضعیت معنوی و پیشرفت این استان کمک می کند و مردم ایلام همچون گذشته میهمان شایسته ای برای زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار اعلام کرد: مدیریت انقلابی دکتر طهرانچی موجب تحول در سطح انقلاب اسلامی و تأسیس دانشگاه شد.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین چشم نظام است و این روزها شهر 20 هزار نفری مهران میزبان زائران میلیونی است در حالی که همه باید پای کار بیایند و مردم ایلام و مهران در عید امسال حماسه خواهند بود. اربعین.

وی گفت: مطمئنم دکتر طهرانچی جهادگر و انقلابی و رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاور استان ایلام در ایام اربعین خواهند بود.

مهران اربعین آماده میزبانی از زائران/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به زائران

زیرساخت های شهر مهران برای ورود میلیون ها بازدیدکننده در حال تکمیل است

فرماندار مهران نیز گفت: دو جلسه ستاد اربعین کشور با همت در مهران برگزار شد و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام بر امور نظارت دارند و امسال با توجه به تعداد زائران و خدمات رسانی، خدمات بهتر و بیشتری ارائه خواهد شد.»

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مهران در تلاش است و استان ایلام چشم به راه همکاری و ارسال توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان است.

وی بیان کرد: زمینه لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای توسعه شهرستان و کمک به طرح های پژوهشی و علمی فراهم است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام اگر مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی مانند دانشگاه انقلابی نباشد بهتر است و برای هر فعالیت و اقدامی باید پیوست علمی و فرهنگی مشخص شود.

انتهای پیام/4078/