استان ها

آغاز تزریق واکسن ضد کرونا به افراد بالای ۷۰سال در جنوب غرب خوزستان

شکراله سلمان زاده در مصاحبه با ایران تودی در آبادان تأکید کرد که افراد بالای 70 سال برای دریافت واکسن منتظر دریافت تماس تلفنی نمانند و برای واکسیناسیون به مراکز تاسیس شده مراجعه کنند. 70 در مقابل ویروس کرونا باید در اسرع وقت به مراکز تعیین شده مراجعه کند تا خود را واکسینه کند.

وی با بیان اینکه همه واکسن های موجود ایمن و مثر هستند ، افزود: کارکنان بهداشتی واکسن های یکسانی را دریافت کرده اند و شما نگران این موضوع نخواهید بود. واکسیناسیون 19 در حال حاضر مهمترین مسیر شیوع Covid 19 است.

رئیس دانشکده پزشکی آبادان ، در زمینه معرفی مراکز واکسیناسیون برای افراد بالای 70 سال ، در فعالیت های آبادان ، خرمشهر و شادگان اظهار داشت: در آبادان سالانه واکسیناسیون برای افراد بالای 70 سال منتظری است – میدان طوطی ؛ مرکز امام خمینی (ره) در احمدآباد واقع شده است – جنب بیمارستان شهید بهشتی ، مرکز فارابی ، 40 متری خیابان ذوالفقاری ، خیابان 20 شهدا ؛ مرکز شهید صادقیان ، واقع در نبش 6 احمدآباد – خیابان پانزدهم ؛ مرکز باهنر در خیابان عروسیه ، روبروی پارکینگ رسالت واقع شده است. مرکز رازی در کوچه قدس ، ایستگاه 5 – میانه میدان واقع شده است. مرکز امام حسن (ع) در 18 خیابان فیه – لاله واقع شده است. مرکز امام رضا (ع) در سلیچ ، بعد از پل ایستگاه 7 قرار دارد. مرکز الغدیر در روستای بریم و مرکز ولیعصر در روستای کوت شنوف تکمیل شده است ، در حالی که کارکنان ما در مرکز قدس در چوبده و مرکز والفجر در اروندکنار نیز به افراد بالای 70 سال واکسن ضد تاج تزریق می کنند سن.

به گفته سلمان زاده ، واکسیناسیون در شادگان در مراکز مراقبت های بهداشتی شماره یک و شماره دو شهرستان و همچنین در مراکز روستایی دارخوین ، بدرانی ، بوزی و سالمی 2 انجام می شود.

یادآوری: در شهرهای آبادان و شادگان واکسن بین ساعت 9 تا 12 شب تزریق می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در خرمشهر ، واکسیناسیون مشترک افراد بالای 70 سال در محل سالن ورزشی آزادی ، 40 متری خیابان – جنب فروشگاه بزرگ افق کوروش ، در دو شیفت بین 9 و 13 صبح. و در شب از 17 تا 17 20 آماده است.

وی افزود: در كفیشه و مینوشهر واكسن ضد تاج توسط تیم بهداشتی سیار تزریق می شود.

48