عمومی

آزمون سخت آجورلو در استقلال

اخیراً مصطفی آجرلو می خواست رئیس فدراسیون فوتبال شود. اما او در انتخابات شکست خورد. اما اکنون به جرات می توان گفت که موقعیت رهبری جدید وی از نظر حاشیه و اندازه پرونده کمتر از فدراسیون نیست. آیا او با افتخار در این آزمون قبول می شود؟

این روزنامه به نقل از ایران تودی گزارش می دهد دنیای اقتصاد وی گفت: بالاخره دوره بلاتکلیفی در باشگاه استقلال به پایان رسیده و آبی ها مدیران جدید خود را شناخته اند. بنابراین ، وزارت ورزش دولت سیزدهم اولین هیئت استقلال را معرفی کرد. هیئت مدیره که شامل پرویز مظلومی ، محمد مومنی ، مجتبی عبدالهی ، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو است و گمانه زنی های اخیر مبنی بر اعلام رسمی آژورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه.

او اکنون مدیر سابق باشگاه هایی مانند تهران پاس ، استیل آذین و تراکتور ، احمد مددی و جانشین باشگاه همه کاره استقلال است. کار باز در مسیری بسیار دشوار است ، و سپس می توانید احساس کنید که بازگرداندن استقلال با چه ماموریت سختی روبرو است. او اخیراً می خواست ریاست فدراسیون فوتبال را به دست آورد. اما او در انتخابات شکست خورد. اما اکنون به جرات می توان گفت که موقعیت جدید مدیریتی آجورلو از نظر حاشیه و حجم کار کمتر از فدراسیون نیست. آیا او با افتخار در این آزمون قبول می شود؟

بازگشت به قله استقلال

ماموریت اصلی و مهم مصطفی آجورلو در استقلال بازگرداندن موفقیت این تیم است. سکان مدیریت آب پس از سالها شکست به او واگذار شد. هواداران در این مدت بسیار ناراحت بودند و احتمالاً حوصله چندانی نداشتند. همه انتظار دارند که رهبری جدید اوضاع را در اسرع وقت بهبود بخشد. بدون شک ، تحت فشار همه این فشارها کار کنید و انتظار کار سخت داشته باشید. حقیقت این است که در استقلال باید خیلی چیزها تغییر کند. ذهنیت بازنده در این مجموعه باید به یک ذهنیت مثبت تبدیل شود و مشتاق پیروزی باشد و نظم و انضباط باید دوباره در تیم ظاهر شود. در طول این سال ها ، باشگاه بی نظمی های بی شماری و تسلط بر بازیکنان را تجربه کرده است و حتی اخیراً قرارداد دو بازیکن اسمی استقلال به دلایل مشابه تمدید نشده است. رویارویی با این وضعیت واقعاً دشوار است. مخصوصاً او در کنار استقلال دو حریف سرسخت مانند پرسپولیس و سپاهان را می بیند.

چهارمین مدیرکل مجیدی

مجموع سه دوره فرهاد مجیدی به عنوان مربی استقلال رقم زیادی نیست ، اما او در مدت یک سال و نیم با سه مدیر عامل شرکت همکاری کرد. در دو دوره اول مربیگری مجیدی ، امیرحسین فتحی و احمد سعادتمند به ترتیب مدیرعامل استقلال بودند. دوره سوم و فعلی با احمد مددی آغاز شد و اکنون چهارمین مدیرعامل مصطفی آجورلو مجیدی است. در کمال تعجب ، هیچ یک از مدیران سابق استقلال به راحتی با مجیدی همکاری نکردند و بیشمار مشاجره جدی با فرهاد وجود داشت. در چنین شرایطی ، مدیریت این رابطه برای آجورلو دشوار است. قبل از هر چیز باید مشخص شود که نظرات آجورلو در مورد کادر فنی فعلی استقلال چیست. اگر مجیدی زنده ماند ، باید صبور باشیم و ببینیم که بالاخره آب مجیدی بالاخره با یکی از مدیران باشگاه وارد جو می شود یا شاهد مشاجره دیگری می شود.

فقر مالی

حالا تصور پرسپولیس و استقلال بدون مشکلات مالی غیرممکن است. گویی مشکل مالی روی پیشانی این دو باشگاه نوشته شده است؛ اگرچه پرسپولیس 3 میلیون دلار به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهکار است و استقلال مهدی گایدی را به مبلغ 2 میلیون دلار می فروشد. با این حال ، یک هفته قبل از معرفی اجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال ، مجموعه ورزشی انقلاب از پذیرفتن بازیکنان این تیم برای تمرین امتناع کرد. چیزی که به وضوح عمق مشکلات مالی باشگاه را آشکار می کند. روز جمعه ، تنها چند ساعت قبل از معرفی آژورلو استقلال به عنوان مدیرعامل ، لیست بلندی از طلبکاران باشگاه رسانه ای اعلام شد. در صورت شکایت و اصرار ، می توانند تیم را از مسابقات بین المللی محروم کنند. در چنین محیطی ، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال می شود و باید دید وی برای درآمدزایی و تنظیم هزینه های باشگاه از کدام نسخه برخوردار خواهد بود. البته کار ساده ای برای کارگردان جدید وجود ندارد. »

انتهای پیام